Nr spr. 21 /DTZ/RB/2018
Zamawiający:
Miasto Słupsk, w którego imieniu działa zarządca nieruchomości Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
http://www.pgm.slupsk.pl/
e-mail: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
Nazwa postępowania: Wymiana nawierzchni chodnika przy budynku mieszkalnym ul. Władysława IV 11 i 13 oraz wykonanie utwardzenia terenu przy budynkach mieszkalnych ul. Wyspiańskiego 10 i 11 w Słupsku
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Słupsku – przy ul. Tuwima 4, w pok. nr 4 (sekretariat) w terminie do 23.10.2018r. do godz.: 9:00.
Dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.10.2018 roku o godz.: 9:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5.
Wykaz załączników:
1. Załącznik Nr 1 - Formularz oferty
2. Załącznik Nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Załącznik Nr 3 – Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania
4. Załącznik Nr 4 – Wzór umowy
5. Załącznik Nr 5 – Wykaz robót
6. Załącznik Nr 6 – Wykaz osób
7. Załącznik Nr 7 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
8. Załącznik Nr 8 - Przedmiary Władysława IV 11 i 13
9. Załącznik Nr 9 – Przedmiary Wyspiańskiego 10 i 11
10. Załącznik Nr 10 – mapka z zakresem prac Wyspiańskiego 10 i 11
Podpisała: Ewa Wach
|