Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 05.10.2018r.

  

 

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Numer sprawy: 30/DTZ/RB/2018

 

 

  1. Zamawiający: Miasto Słupsk

    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                     

    ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,

    działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk                      

  2. Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych PGM Sp z o.o. Odział AZG, 

         Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku   

  3. Termin wykonania zamówienia: dwa tygodnie od podpisania umowy

  4. Termin i miejsce składania ofert:   12.10.2018r., o godz. 9:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.                  76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

  5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

  Konkurs ofert na „Remont pomieszczeń biurowych PGM Sp z o.o. Odział AZG, 

  Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku   ” – Nr sprawy: 30/DTZ/RB/2018, nie otwierać przed     dniem 12.10.2018 roku godz. 9:30.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.10.2018r. o godz. 09:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  2.  Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 60%, gwarancja 40%

  3. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  4. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  5. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  6. Załączniki:

    1. Formularz oferty

    2. Wzór umowy

    3. Przedmiar robót

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie konkurs ofert.pdf430,67 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf2 496,59 kB
Zał. 1- Formularz oferty.doc69,00 kB
Zał. 2- Wzór umowy-.docx29,76 kB
Zał. 3 - Remont AZG - PRZEDMIAR.pdf278,65 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2018-10-05, godz. 13:23)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2018-10-05, godz. 13:23)
Odwiedzin: 1624

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5478214