Słupsk, dn. 05.10.2018r.
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
Numer sprawy: 30/DTZ/RB/2018
-
Zamawiający: Miasto Słupsk
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,
działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk
-
Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych PGM Sp z o.o. Odział AZG,
Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku
-
Termin wykonania zamówienia: dwa tygodnie od podpisania umowy
-
Termin i miejsce składania ofert: 12.10.2018r., o godz. 9:00.
Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
Konkurs ofert na „Remont pomieszczeń biurowych PGM Sp z o.o. Odział AZG,
Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku ” – Nr sprawy: 30/DTZ/RB/2018, nie otwierać przed dniem 12.10.2018 roku godz. 9:30.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.10.2018r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.
-
Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury.
-
Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 60%, gwarancja 40%
-
Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
-
Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
-
Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
-
Załączniki:
-
Formularz oferty
-
Wzór umowy
-
Przedmiar robót
|