Nr sprawy: AwiL 2/ 174 /2018 Słupsk, dn. 19 .09.2018 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Piekiełko 13-14 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej :
1.Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu dotyczącego naprawy pęknięć ścian zewnętrznych budynku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z Zarządem wspólnoty.
3. Termin realizacji zamówienia: 2018 rok
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę nelaży złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
... Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –wykonanie remontu dotyczącego naprawy pęknięć ścian zewnętrznych budynku – Piekiełko 13-14”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 03.10.2018 r. o godz. 14:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Skolarus
e-mail: katarzyna.skolarus@pgm.slupsk.pl, tel. 782 992 001 , w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
-
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)
|