Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 21.06.2018r.

 

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

 

Numer sprawy: 18/DTZ/U/2018

 

1. Zamawiający: Miasto Słupsk

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                     

ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk                      

2.  Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji rozbiórek zabudowań gospodarczych i garażowych przy ul. Długiej 37-39, Płowiecka 2, Jaracza 13

3. Termin wykonania zamówienia:  20 lipca 2018

4. Termin i miejsce składania ofert:   29.06.2018r., o godz. 9:00.

Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.  76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

Konkurs ofert na „wykonanie dokumentacji projektowej rozbiórek zabudowań gospodarczych i garażowych przy ul. Długiej 37-39, Płowiecka 2, Jaracza 13”
Nr sprawy: 18/DTZ/U/2018, nie otwierać przed dniem  29.06.2018 roku godz. 9:30.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.06.2018r. o godz. 09:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

5. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

6.  Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 60%, doświadczenie projektanta branży konstukcujno-budowlanej, spełniającego wymagany warunek, który będzie realizował projekt  40%

7.  Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

8.  Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

9.  Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

10. Załączniki:

1) Instrukcja dla oferentów

2) Formularz ofertowy

3) Wykaz osób

4)  Wzór umowy

                                                                             Podpisała: Ewa Wach

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
ogłoszenie.pdf460,99 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf2 846,52 kB
Zał. 1- Formularz oferty.doc68,50 kB
Zał. 2- Wykaz osób.doc85,50 kB
Zał. 3- umowa projekt.doc103,00 kB
Informacja o wyniku postępowania.pdf534,49 kB
Autor dokumentu: Dorota Wysocka
Udostępnił: Dorota Wysocka (2018-06-21, godz. 14:11)
Modyfikacja: Dorota Wysocka (2018-06-21, godz. 14:09)
Odwiedzin: 1681

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6061502