Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL2/71/2018                                                    Słupsk, dnia 15.05.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy Al. 3 Maja 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu dachu wraz z przemurowaniem 2 szt. kominów ponad dachem, wymianą obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych.

     

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wykonanie remontu dachu wraz z przemurowaniem 2 szt. kominów ponad dachem, wymianą obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

     

    3. Termin realizacji zamówienia: 2018 r. miesiąc do ustalenia ze Wspólnotą Mieszkaniową

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – 3 Maja 19 wykonanie remontu dachu wraz z przemurowaniem 2 szt. kominów ponad dachem, wymianą obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.05.2018 r. do godz. 10:00

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,

  3. Przedmiar robót

     

     

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
Ogloszenie 3 Maja 19 wykonanie remontu dachu wraz z przemurowaniem 2 szt. kominów ponad dachem, wymiana obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowy.pdf397,37 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
Przedmiar - 3 Maja 19 wykonanie remontu dachu wraz z przemurowaniem 2 szt. kominów ponad dachem, wymiana obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych..pdf4 283,40 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2018-05-16, godz. 10:43)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2018-05-16, godz. 10:33)
Odwiedzin: 1448

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5939376