Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 20.02.2018r.

 

 

 

 

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Numer sprawy: 2/DTZ/RB/2018

 

 

  1. Zamawiający: Miasto Słupsk

    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                     

    ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,

    działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk                      

  2. Przedmiot zamówienia: „Roboty budowlane w zakresie rozbiórki  budynków gospodarczych przy   ul. Jaracza 15 w Słupsku”.

  3. Termin wykonania zamówienia: od  dnia 20.03.2018r.

  4. Termin i miejsce składania ofert:  26.02.2018r., o godz. 9:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.                  76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

Konkurs ofert na „Roboty budowlane w zakresie rozbiórki budynków gospodarczych  przy ulicy Jaracza 15 w Słupsku” – Nr sprawy: 2/DTZ/RB/2018, nie otwierać przed dniem  26.02.2018 roku godz. 9:30.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.02.2018r. o godz. 09:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Krzysztofik, Dorota Wysocka, tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych, w godz. 8:00-15:00.

  3. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%.

  4. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  5. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  6. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  7. Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Formularz oferty

    3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

    4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    5. Wykaz robót

    6. Wzór umowy

    7. Przedmiar robót, projekt budowlany

       

       

      Podpisał: Andrzej Nazarko, Elza Jabłońska

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie o konkursie.pdf483,08 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf3 235,58 kB
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.doc57,00 kB
Załącznik nr 2 Wzór oswiadczenia o spełnianiu warunków udziału.doc33,50 kB
Załącznik nr 3 Wzor oswiadczenia o braku podstaw do wykluczenia.doc31,50 kB
Załącznik nr 4 Wykaz robót.docx16,54 kB
Załącznik nr 5 Wzór umowy.odt33,67 kB
Przedmiar Jaracza 15 .pdf90,35 kB
Projekt Budowlany opis.pdf9 024,06 kB
Projekt budowlany rysunki.pdf726,65 kB
Informacja o wyniku postępowania.pdf720,89 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2018-02-20, godz. 14:33)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2018-02-20, godz. 14:27)
Odwiedzin: 1827

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5441392