Nr sprawy: AWiL2/2/2018 Słupsk, dnia 04.01.2018 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku, w imieniu, której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
-
Przedmiot zamówienia:
-
opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu dachów, remontu elewacji, wykonania izolacji pionowej fundamentów budynku przy ul. Kołłątaja 38 oraz dwóch budynków oficyn
-
opracownie dokumentacji kosztorysowej wykonania remontu klatek schodowych budynku przy ul. Kołłątaja 38 oraz dwóch budynków oficyn
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót, 3 egzemplarze projektu
(przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf))
- dokonanie koniecznych uzgodnień z Konserwatorem Zabytków oraz z Wydziałem Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku
- pozostałe szczegóły do uzgodnienia z zarządem wspólnoty
3. Termin realizacji zamówienia: 2018 r. miesiąc do ustalenia ze Wspólnotą Mieszkaniową
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: - 24 m-ce
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Kołłątaja 38 opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu dachów, remontu elewacji, wykonania izolacji pionowej fundamentów, oparowania dokumentacji kosztorysowej remontu klatek schodowych budynku przy ul. Kołłątaja 38 oraz dwóch budynków oficyn.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.01.2018 r. do godz. 09:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc, e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)
|