pozostałe szczegóły do uzgodnienia ze wspólnotą mieszkaniową
3. Termin realizacji zamówienia: 2017 r. miesiąc do ustalenia ze Wspólnotą Mieszkaniową
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 2 lata
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – 3 Maja 19 wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej przebudowy dachu budynku Al. 3 Maja 19 w celu usprawnienia odpływu wód opadowych i zabezpieczenia budynku przy Al. 3 Maja 19 oraz budynku przyległego do niego.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 26.10.2017 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania: