Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy:      98 /AwiL 1/2017                                          Słupsk, 07.08.2017r.

 

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Nowobramska 2 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6  w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie modernizacji osłony śmietnikowej (projekt do uzgodnenia z Wydziałem Polityki Przestrzennej oraz konserwatorem zabytków).

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- kosztorys inwestorski- 2 egzemlplarze w wersji papierowej

- przedmiar robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- projekt architektoniczny- 2 egzemlplarze w wersji papierowej

- jeden egzemplarz dokumentacji w wersji elektronicznej

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:24 miesięce

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta -  Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie modernizacji osłony śmietnikowej przy ul. Nowobramska 2 w Słupsku”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 11.09.2017 r. o godz. 13.00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Sandra Robakowska,                                       

e-mail: sandra.robakowska@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 590, w godzinach od 7.00 do 15.00.

  

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie ofertowe Nowobramska 2.pdf365,64 kB
formularz ofertowy.odt8,97 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt9,16 kB
Autor dokumentu: Wojciech Simonowicz
Udostępnił: Wojciech Simonowicz (2017-08-09, godz. 10:47)
Modyfikacja: Wojciech Simonowicz (2017-08-09, godz. 10:46)
Odwiedzin: 1523

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062345