Nr sprawy: AwiL2/125/ 2017 Słupsk, dnia 28 . 07. 2017r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kaszubska 5,5a,7 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę budynków 7Of wraz z pomieszczeniami gospodarczymi i garażem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -
3. Termin realizacji zamówienia: wrzesień 2017
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: -
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Dokumentacja projektowo-kosztorysowa rozbiórka Kaszubska 7OF”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 21.08.2017do godz. 15.00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Beata Lisiecka
e-mail: beata.lisiecka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76- 35/ 725 757 817, w godzinach od 8.00 do 16.00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |