Nr sprawy: AWiL2/122/2017 Słupsk, dnia 21.07.2017 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 39-39A w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
-
Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku ul. Kołłątaja 39 oraz budynku ul. Kołłątaja 39A polegającego na remoncie dachu z przemurowaniem kominów (w koniecznym zakresie), wykonanie izolacji pionowej fundamentów, wykonanie remontu elewacji z jej dociepleniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót, 3 egzemplarze projektu
(przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf))
- dokonanie koniecznych uzgodnień z Konserwatorem Zabytków oraz z Wydziałem Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku
- pozostałe szczegóły do uzgodnienia ze wspólnotą
3. Termin realizacji zamówienia: 30.09.2017 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: - 24 m-ce
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Kołłątaja 39-39A opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku przy ul. Kołłątaja 39 oraz budynku przy ul. Kołłątaja 39A polegającego na remoncie dachu z przemurowaniem kominów (w koniecznym zakresie), wykonanie izolacji pionowej fundamentów, wykonanie remontu elewacji z jej dociepleniem“
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 08.08.2017 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc, e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)
|