Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AwiL 2/ 71/2017                                            Słupsk, dn. 08.05.2017 r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Waryńskiego 1 w Słupsku,  w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy  ul. Niemcewicza 15              w Słupsku 

     

                                        zaprasza do złożenia oferty obejmującej :

1.Przedmiot zamówienia: sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  uwzględniającej remont dachu wraz z dociepleniem, przemurowanie kominów, wymianę rynien i rur spustowych oraz remont elewacji budynku z dociepleniem.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 - projekt budowlany – 5 egzemplarzy

 - kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze

 - kosztorys nakładczy - 2 egzemplarze

 - przedmiar robót - 2 egzemplarze

- STWiORB – 2 egzemplarze

Wyżej wymieniona dokumentacja w wersji elektronicznej: 1

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od  podpisania umowy

4. Wymagany  minimalny okres gwarancji: …..............

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy. 

7. Ofertę nelaży złożyć w formie pisemnej, w języku polskim  pod rygorem nieważności  na załączonym formularzu oferty. 

... Terminy

 

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu  budynku przy ul. Waryńskiego 1                w Słupsku.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.05.2017 r. o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Skolarus                   

    e-mail: katarzyna.skolarus@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 651 , w godzinach od 7:00 do 15:00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie                u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

     

    Załączniki do pobrania:

    1. Formularz ofertowy.

    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

     

                                           

      

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
zapytanie ofertowe remont elewacji Warynslkiego 1.pdf369,99 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2017-05-09, godz. 08:08)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2017-05-09, godz. 08:08)
Odwiedzin: 1806

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063630