należy wskazać koszt konserwacji.
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie ogrodzenia działki nieruchomości przy ul. Deotymy 24-25 w Słupsku”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 12.05.2017r. o godz. 12.00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Skolarus,
e-mail: katarzyna.skolarus@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 640, w godzinach od 7.00 do 10.00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania: