Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AwiL-1/............/2017 Słupsk, dnia 10 kwietnia 2017 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wspólnota Mieszkaniowa Bora-Komorowskiego 5, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zwana dalej „Zamawiającym”,

 

zaprasza do składania ofert na wykonanie remontu dachu oraz naprawę instalacji odgromowej budynku wielomieszkaniowego przy ul. Bora-Komorowskiego 5 w Słupsku.

 

  1. NAZWA (FIRMA) ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Wspólnota Mieszkaniowa Bora-Komorowskiego 5, z siedzibą: 76-200 Słupsk, ul. Bora-Komorowskiego 5, NIP: 839-266-07-40.

 

  1. DANE DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą upoważnioną do kontaktu w imieniu Zamawiającego jest administrator p. Grzegorz Wierzbicki, tel. 725757801 w godzinach od 7:00 do 15:00, e-mail: grzegorz.wierzbicki@pgm.slupsk.pl

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu oraz naprawa instalacji odgromowej budynku wielomieszkaniowego przy ul. Bora-Komorowskiego 5 w Słupsku.

  2. Szczegółowy opis remontu dachu określa przedmiar robót.

  3. Naprawę instalacji odgromowej należy wykonać zgodnie z przyjętymi standardami oraz obowiązującymi przepisami.

  4. Termin realizacji zamówienia: miesiąc od dnia podpisania umowy.

  5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty: 60 miesięcy.

  6. Termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty, według wyboru Wykonawcy, można składać osobiście albo przesłać Zamawiającemu za pośrednictwem poczty (przesyłka polecona lub kurierska).

Adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat.

  1. Termin składania ofert upływa dnia 8 maja 2017 r. o godz. 15.00.

  2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na remontu dachu oraz naprawę instalacji odgromowej budynku wielomieszkaniowego przy ul. Bora-Komorowskiego 5 w Słupsku.”

  3. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

  4. Do oferty załączyćkosztorys ofertowy.

  5. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1).

 

  1. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych w postępowaniu przez Wykonawców, na podstawie kryteriów i ich znaczenia (wagi):

 

L.p.

Określenie kryterium wyboru ofert

Znaczenie (waga)

1.

Cena*

100%

 

Cena* - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym. Ustawa z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.).

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  1. Zamawiający żąda aby Wykonawcy:

  1. posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

  2. posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  1. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

 

  1. WYBÓR OFERTY

  1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału Wykonawców, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru Wykonawcy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  1. Zamawiający żąda aby Wykonawcy:

  1. posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

  2. posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  1. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA

  1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną – załącznik nr 1.

  2. Dokumentacja (Przedmiar robót) – załącznik nr 2.

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie ofertowe Bora Komorowskiego 5 .pdf1 474,08 kB
1.Formularz ofertowy - zalacznik nr 1.doc36,00 kB
barierka B Komorowskiego 5.pdf128,78 kB
Ceresi CR 61.pdf614,23 kB
Ceresit CR62.pdf346,09 kB
FAKRO_produkty_do_dachow_plaskich.pdf3 141,32 kB
Komorowskiego 5 - dach-inwentaryzacja.pdf131,37 kB
Komorowskiego 5 - dach-projekt.pdf252,10 kB
printable_sheet_weber_tec_911.pdf392,61 kB
printable_sheet_weber_tec_960_V.pdf286,27 kB
Spis tresci.pdf239,39 kB
WCAC_TO.pdf85,56 kB
weber.tec_905_Plastikol_2_29.06.2010.pdf841,25 kB
B Komorowskiego 5 przedmiar_poprawiony.pdf73,37 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2017-04-12, godz. 18:21)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2017-04-12, godz. 18:21)
Odwiedzin: 1647

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5479219