Nr sprawy: AWiL2/ 25 /2017 Słupsk, dn. 10 marca 2017 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wileńskiej 26 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie audytu remontowego budynku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wykonanie audytu remontowego zgodnie z obowiązujacymi przepisami i normami.
3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji:
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Audyt remontowy budynku nr 26 przy ul. Wileńskiej w Słupsku.”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 24 marca 2017 r. o godz. 13ºº
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Barbara Ostrowska,
e-mail: barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl , tel. 59 8487654, w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |