Nr sprawy: AWiL2/ 22 / 2017 Słupsk, dn. 03.03.2017 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Konopnickiej 20 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie audytu remontowego budynku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie audytu remontowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami
3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji:: -
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – audyt remontowy Konopnickiej 20”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 24.03.2017 r. o godz. 10:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Elżbieta Olejniczak
e-mail: elzbieta.olejniczak@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-38 / 725-757-825, w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |