Nr sprawy: AWiL1/01/2017 Słupsk, dn. 19.01.2017 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Armii Krajowej 2 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie termomodernizacji ścian budynku od strony podwórka, wymiany rynien i rur spustowych przy ul. Armii Krajowej 2 w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- projekt docieplenia wraz z kolorystyką – 4 egzemplarze w wersji papierowej
- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji papierowej
- przedmiar robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej
- STWiORB - 2 egzemplarze w wersji papierowej
- 1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie termomodernizacji ścian budynku od strony podwórka, wymiany rynien i rur spustowych przy ul. Armii Krajowej 2 w Słupsku.“
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 10.02.2017 r. o godz. 15.00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Kowalczyk-Bekier - administrator, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku ul. Prusa 6, pok. nr 17, tel. 59 84 87 611, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl w godz. od 7.00 do 15.00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia |