Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://www.bip.pgm.slupsk.pl
Ogłoszenie nr 1735 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Słupsk: Wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysowych termomodernizacji budynków komunalnych w Słupsku” OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku z siedzibą przy ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk działające jako zarządca nieruchomości w imieniu na rzecz Miasta Słupska Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000, ul. ul. Tuwima 4, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 842 82 93, e-mail zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl, faks 59 842 80 48. Adres strony internetowej (URL): www.bip.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) tak www.bip.pgm.slupsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak www.bip.pgm.slupsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak Inny sposób: pisemnie, papierowo, w jezyku polskim, w zamknięty kopertach na adres siedziby zamawiającego Adres: PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 76-200 Słupsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysowych termomodernizacji budynków komunalnych w Słupsku” Numer referencyjny: 2/DPZ/U/2017 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: nie zastrzega Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania dokumentacji projektowych i kosztorysowych na termomodernizację 16 budynków komunalnych zlokalizowanych w Słupsku, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część nr 1 : PODGRODZIE ul. Armii Krajowej 11 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Szkolnej 6 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Plac Powstańców Warszawy 2 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Partyzantów 29 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. H. Pobożnego 16 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej Część nr 2 : JARACZA ul. Jaracza 13 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Jaracza 17 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Jaracza 27 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Polna 1 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej Część nr 3 : BAŁTYCKA ul. Bałtycka 13 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Bałtycka 15 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej Część nr 4: KILIŃSKIEGO ul. Kilińskiego 15 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Kilińskiego 22 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Niemcewicza 19 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej Część nr 5: ŚRÓDMIEŚCIE ul. Tuwima 22of roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Kołłątaja 47 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej 3. Dokumentacje projektowe i kosztorysowe powinny obejmować: - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej wraz z projektem koncepcyjnym, - 4 egzemplarze projektu budowlanego wraz z planem BIOZ w branży architektoniczno-konstrukcyjnej i elektrycznej - 2 egzemplarze projektu wykonawczego - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego (+ wersja edytowalna ath) - 1 egzemplarz przedmiaru robót - 1 egzemplarz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Powyższe dokumenty na nośniku CDR w ilości 1 szt. Do dokumentacji projektowej winny być dołączone wszelkie uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych i funkcjonalnych z Zakładem Infrastruktury Miejskiej, Konserwatorem Zabytków (pozytywne zaopiniowanie projektu oraz jeśli jest wymagane opinia archeologiczna). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób i badań związanych między innymi ze stanem technicznym obiektu. 4. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załączniki nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w 5 częściach. Zamawiający nie ograniczona możliwości składania ofert do ograniczonej liczby części. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 13. Wspólny słownik zamówień CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
II.5) Główny kod CPV: 71220000-6 Dodatkowe kody CPV:71221000-3, 71242000-6 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 14/03/2017
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu dokumentacji projektowych na termomodernizację budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII. SIWZ „dokumenty poświadczające brak podstaw do wykluczenia” składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), a. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy, o których mowa w powyżej w niniejszym punkcie stosuje się odpowiednio. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniem Wykonawca składa listę podmiotów należącą do grupy kapitałowej i przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Wykaz usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których były one wykonywane – załącznik nr 6. 2) Dowody określające czy usługi, wskazane w wykazie, zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny, o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, składa on stosowne oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem opłacenia polisy. 4) W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy wskazane zdolności dotyczą. 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające spełnianie warunków składa co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie, natomiast dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczył potwierdzenie posiadanych kwalifikacji zawodowych osób wykonujących projekty budowlane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Aukcja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie cena 60 termin realizacji 20 termin płatności 20
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 16/01/2017, godzina: 10:10, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: PODGRODZIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysów na termomodernizację budynków komunalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Słupsku w zastępującym zakresie: Część nr 1 : PODGRODZIE ul. Armii Krajowej 11 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Szkolnej 6 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Plac Powstańców Warszawy 2 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Partyzantów 29 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. H. Pobożnego 16 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/03/2017 5) Kryteria oceny ofert: Kryteria Znaczenie cena 60 termin realizacji 20 termin płatności 20 6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: JARACZA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysów na termomodernizację budynków komunalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Słupsku w zastępującym zakresie: Część nr 2 : JARACZA ul. Jaracza 13 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Jaracza 17 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Jaracza 27 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Polna 1 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/03/2017 5) Kryteria oceny ofert: Kryteria Znaczenie cena 60 termin realizacji 20 termin płatności 20 6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: BAŁTYCKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysów na termomodernizację budynków komunalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Słupsku w zastępującym zakresie: Część nr 3 : BAŁTYCKA ul. Bałtycka 13 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Bałtycka 15 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/03/2017 5) Kryteria oceny ofert: Kryteria Znaczenie CENA 60 TERMIN REALIZACJI 20 TERMIN PŁATNOŚCI 20 6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4 Nazwa: KILIŃSKIEGO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysów na termomodernizację budynków komunalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Słupsku w zastępującym zakresie: Część nr 4: KILIŃSKIEGO ul. Kilińskiego 15 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Kilińskiego 22 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Niemcewicza 19 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/03/2017 5) Kryteria oceny ofert: Kryteria Znaczenie CENA 60 TERMIN REALIZACJI 20 TERMIN PŁATNOŚCI 20 6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5 Nazwa: ŚRÓDMIEŚCIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysów na termomodernizację budynków komunalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Słupsku w zastępującym zakresie Część nr 5: ŚRÓDMIEŚCIE ul. Tuwima 22of roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej ul. Kołłątaja 47 roboty budowlane będą obejmować: - termomodernizacja elewacji - izolację ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej - modernizacja pokryć dachowych wraz z dociepleniem, - remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/03/2017 5) Kryteria oceny ofert: Kryteria Znaczenie CENA 60 TERMIN REALIZACJI 20 TERMIN PŁATNOŚCI 20 6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki |