Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL2/176 /2016                                                Słupsk, dn. 16.12.2016 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. 3 Maja 19  w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp.   z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów i wymianą obróbek blacharskich

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z zamawiającym .

3. Termin realizacji zamówienia: 2017 rok

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat

5. Warunki płatności: 30dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.        Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie                        z  dopiskiem: „Oferta – wykonanie remontu dachu”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.12.2016 r. o godz. 12:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,                                       

    e-mail: Robert.kupc@pgm.slupsk.pl, tel.  783 271 602 w godzinach od 7 do 15.

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

     

    2. Wspólnota Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

     

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.

 

 

                                                                                          ………………………………… 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
SKMBT_C22016121613520.pdf407,18 kB
SKMBT_C22016121613521.pdf4 059,10 kB
formularz ofertowy.odt8,99 kB
oświadczenie oferenta.odt6,97 kB
oświadczenie wykonawcy.odt9,09 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2016-12-16, godz. 13:00)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2016-12-16, godz. 13:00)
Odwiedzin: 1602

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5479205