Słupsk, dnia 26.10.2016r.
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
AWiL1/148/2016r.
na wykonywanie usług pogotowia technicznego elektrycznego w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku i Administrację Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
-
Zamawiający:
PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku i Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
-
Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pogotowia technicznego elektrycznego od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy przypadające od poniedziałku do piątku w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych ujętych w zestawieniu nieruchomości polegających na:
-
usuwaniu awarii instalacji elektrycznej w przypadku braku dopływu energii elektrycznej w częściach wspólnych nieruchomości,
-
wymianie uszkodzonych wkładek topikowych po stronie zasilania WLZ i w tablicach administracyjnych,
-
oczyszczaniu przewodów nadpalonych i powtórne załączanie pod zacisk, naprawie lub wymianie osprzętu elektrycznego znajdującego się w częściach wspólnych tj. łącznika, gniazda wtykowego,jeśli jest przyczyną awarii,
-
naprawie łącz i styków w puszkach WLZ,
-
wykonaniu tymczasowego zasilania zapewniającego działanie instalacji do czasu zlecenia usunięcia usterki lub wymiany instalacji przez Zamawiającego dla Zakładu wykonującego remonty instalacji elektrycznej w dniach i godzinach pracy nie objętych usługą pogotowia technicznego,
-
zabezpieczaniu (zaizolowanie) przewodów elektrycznych po wyrwanych łącznikach lub naprawie albo zabezpieczeniu wyrwanych łączników na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych, strychach, które stwarzają zagrożenie porażenia prądem,
-
w przypadku zagrożenia porażeniem, zabezpieczeniu uszkodzonych lub zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej,
-
usuwaniu awarii w pionie WLZ budynku wraz z wymianą wkładek topikowych i gniazd bezpiecznikowych (zabezpieczenie dostawy energii elektrycznej bez wymiany tablic WLZ),
-
naprawie instalacji, zabezpieczeń przed licznikowych będących przyczyną awarii w mieszkaniach, lokalach użytkowych oraz ogólnego przeznaczenia – bez wymiany instalacji wewnętrznych, bez naprawy osprzętu i urządzeń (odbiorników) elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych,
-
usuwaniu awarii w zakresie robót elektrycznych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),
-
przekazywaniu Zamawiającemu informacji o koniecznych remontach instalacji elektrycznych,
-
każdorazowym powiadomieniu Zakładu Energetycznego oraz Zamawiającego o zerwanych plombach na urządzeniach oraz o wymianie bezpieczników mocy w złączach kablowych ZK nie będących własnością Zamawiającego.
-
Załączniki określające przedmiot zamówienia:
- wykaz nieruchomości, w których będzie wykonywana usługa
-
Termin wykonania zamówienia: 08.01.2017r. do 31.12.2019r.
-
Termin i miejsce składania ofert:
-
Termin składania ofert upływa w dniu 18.11.2016r. do godz. 10.00.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6,
sekretariat (pokój nr 6).
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta – wykonywanie usług pogotowia technicznego elektrycznego dla PGM Sp. z o.o. AWiL 1 i 2”.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1.1 Spełniając warunki dotyczące:
a. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Weryfikacje powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
b. Posiadania wiedzy i doświadczenia.Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że wokresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedną tożsamą usługę polegającą na prowadzeniu usług pogotowia elektrycznego lub wykonywania bieżących robót remontowo-konserwacyjnych w branży elektrycznej w zasobach mieszkaniowych, których wartość wyniosła nie mniej niż 30.000 zł brutto.
c. Dysponowaniaodpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje, co najmniej:
- 1 samochodem osobowym będącym własnością oferenta, dwoma zestawami narzędzi dla elektromontera.
- 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub minimum 3 letnie doświadczenie w zawodzie elektryk, osoby muszą posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV na stanowisku eksploatacji.
d. Potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).
1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia postepowania, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
b. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f. Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, których wzór stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
- Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonelub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
- W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie.
g. Opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
h. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, których wzór stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
i. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, których wzór stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
j. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, których wzór stanowi załącznik nr 7 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
3. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
-
Zawartość oferty:
-
Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.
-
Ofertę należy przedstawić w następującej formie: formularza ofertowego – załącznik nr 8 do ogłoszenia.
-
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p. pkt. 1 oraz pkt. VI p. pkt. 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
VII. Ocena ofert / kryterium wyboru
-
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
-
W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego kryterium / określonych kryteriów:
Cena 100%
W tym:
1) Cena jednostkowa - …......... zł / 10 m2 powierzchni użytkowej netto(bez VAT) – 100%
-
Sposób oceny ofert:
Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.1. Ocena ofert za kryterium „Cena” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższą cenę jednostkową za 10 m2 powierzchni użytkowej otrzyma – 100 pkt., pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Cr = ( Cr-g N : Cr-g B ) x 100 pkt x 100%
gdzie:
Cr – liczba punktów przyznanych w kryterium „cena” za cenę jednostkową
Cr-g N – cena jednostkowa oferty najtańszej
Cr-g B – cena jednostkowa oferty badanej
4. Przyjmuje się, że 1% = 1pkt (obliczenia dokonywane będą z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5. Zamawiający udzieli zamówienia jednemu oferentowi, który otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiadać będzie wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
8. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 oraz Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15.
VIII. Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku w dniu: 18.11.2016r. o godz. 10.30 (pok. nr 6a).
2. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.
-
Kontakt z Zamawiającym
-
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Wojciech Simonowicz – Z-ca Kierownika ds. technicznych AWiL nr 1, e-mail: wojciech.simonowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487600, fax. 59 8487591 w godzinach od 8.00 do 15.00. Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
X. Protesty i odwołania.
-
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
-
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
|