Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- ogrodzenie panelowe, ocynkowane, na podmurówce, z bramą szt. 1 i furtką szt. 1
- inne szczegóły uzgodnić z Zamawiajacym.
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiajacym.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat.
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie ogrodzenia działki nieruchomości przy ul. Kołłątaja 21 w Słupsku.”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 07 września 2016 r. o godz. 15ºº
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Barbara Ostrowska,
e-mail: barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl , tel. 59 8487654, w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania: