Słupsk dnia 7-07-2016
Do Wykonawców biorących udział w postępowaniu
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
Nazwa postępowania: Nr 9/DPZ/U/2016 USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. , BUDYNKÓW MIASTA SŁUPSKA I WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W SŁUPSKU
WYJAŚNIENIA DLA OFERENTÓW W związku ze zgłoszonymi do Zamawiającego wnioskami o wyjaśnienie zapisów treści SIWZ Zamawiający przekazuje odpowiedzi wyjaśniające do tych zapisów.
Pytanie: 1/ w związku z 36-miesięcznym terminem realizacji zamówienia prosimy o wprowadzenie poniższej klauzuli wypowiedzenia:
Klauzula wypowiedzenia umowy przez Strony 1. Każda ze stron może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec pierwszego lub drugiego okresu ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że Ubezpieczyciel może tego dokonać, jeżeli na koniec 8 miesiąca pierwszego lub 8 miesiąca drugiego okresu ubezpieczenia wskaźnik szkodowości przekroczy 50 % 2. Wskaźnik szkodowości ustala się jako stosunek wypłaconych odszkodowań i założonych rezerw na odszkodowania do składki należnej, odpowiednio: • na koniec 8 miesiąca pierwszego okresu ubezpieczenia - za okres 8 pierwszych miesięcy tego okresu ubezpieczenia • na koniec 8 miesiąca drugiego okresu ubezpieczenia - za okres 12 miesięcy pierwszego okresu ubezpieczenia i 8 pierwszych miesięcy drugiego okresu ubezpieczenia. 3. Dla celów niniejszej klauzuli rozumie się : • przez pierwszy okres ubezpieczenia - pierwsze 12 miesięcy trwania umowy; • przez drugi okres ubezpieczenia - 12 miesięcy następujące po pierwszym okresie ubezpieczenia. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. Zamawiający ponadto informuje, iż zgodnie z SIWZ termin realizacji zamówienia to 24 miesiące.
UBEZPIECZENIE WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ODNOŚNIE DOBROWOLNEGO UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA:
1/ prosimy o potwierdzenie że suma gwarancyjne w wysokości 50.000.000,00 zł na wszystkie zdarzenia i 1.000.000,00 zł na jedno zdarzenie dotyczy wszystkich wspólnot mieszkaniowych
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza.
Prosimy o dodatkowe informacje do oceny ryzyka:
1) Prosimy o informację czy w budynkach z elementami konstrukcji drewnianej (elementy palne) zaimpregnowane są ognioochronną powłoką oraz czy w budynkach instalacja elektryczna położona jest w unielapnionej izolacji (np. rurki, peszle) oraz czy odizolowana są elementy elektryczne od konstrukcji palnej. Odpowiedź: Zgodnie z załącznikiem nr 7, 8, 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż nie posiada bardziej szczegółowych informacji w zakresie stanu technicznego budynków niż zawarte w w/w załączniku.
2) Czy mienie będące przedmiotem ubezpieczenia lub pozostające w związku z ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej, utraty zysku jest zabezpieczone w sposób przewidziany obowiązującymi przepisami aktów prawnych w zakresie ochrony przeciwpożarowej, w szczególności: a) ustawą o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. Nr 178 poz. 1380 z późn. zm.); b) ustawą w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.); c) rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.)? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza
3) Czy stanowiska pracy spełniają wymagania dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy w środowisku pracy, w szczególności zapisane w: a) ustawie w sprawie minimalnych wymagań, dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, związanych z możliwością wystąpienia w miejscu pracy atmosfery wybuchowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 138 poz. 931) ? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza
4) Czy obiekty budowlane są użytkowane i utrzymywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623) – Tekst jednolity ustawy Prawo Budowlane? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza.
5) Czy obiekty budowlane oraz wykorzystywane instalacje techniczne podlegają regularnym przeglądom okresowym stanu technicznego i/lub dozorowi technicznemu, wykonywanym przez uprawnione podmioty? Czy w protokołach z dokonanych przeglądów nie stwierdzono zastrzeżeń warunkujących ich użytkowanie? W szczególności przeglądy okresowe dotyczą: a) przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; b) sprzętu przeciwpożarowego; c) instalacji elektrycznej i odgromowej; d) instalacji gazowej; e) przewodów kominowych (dymowe, spalinowe, wentylacyjne); f) instalacji gazów medycznych; g) instalacji wodociągowa przeciwpożarowa; h) instalacji ciśnieniowych; i) urządzeń dźwigowych. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza z wyłączeniem punktów których nie dotyczą zamawiającego tj. pkt f, h.
1. Ubezpieczenie OC Zarządcy nieruchomości PGM Sp. z o.o. proszę o:
1.1. Możliwość przedstawienia oferty w wariancie dodatkowym z min sg zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 13 grudnia 2013r. tj. 50 000,00 EURO na jeden i wszystkie zdarzenia Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
1.2. Informację na temat uzyskanych przychodów 2015 i planowanych na 2016 z działalności zarządcy nieruchomości Odpowiedź: Zamawiający informuje, że przychód za rok 2015 wyniósł – 8 145 244,44 zł, przychód na rok 2016 planowany jest na podobnym poziomie.
1.3. Informację na temat szkodowości z polisy OC obowiązkowego Ubezpieczenia działalności zarządcy nieruchomości za ostatnie 3 lata. Odpowiedź: zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ Informacja do oceny ryzyka.
1.4. Podanie informacji na temat ilości osób wykonujących czynności zarządcy nieruchomości. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż czynności administratora budynków wykonują 33 osoby w tym 18 osób posiadających licencję zarządcy. 2. Ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia ksiąg rachunkowych PGM Sp. z o. o. proszę o:
2.1. Informację na temat uzyskanych przychodów w 2015 i planowanych na 2016 z działalności prowadzenia ksiąg rachunkowych Odpowiedź: Zamawiający informuje, że przychód za rok 2015 wyniósł – 8 145 244,44 zł, przychód na rok 2016 planowany jest na podobnym poziomie. 2.2. Informację na temat szkodowości z polisy OC obowiązkowego Ubezpieczenia prowadzenia ksiąg rachunkowych. Odpowiedź: zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ Informacja do oceny ryzyka 2.3. Podanie informacji na temat ilości osób wykonujących czynności w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż 20 osób wykonuje czynności w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych 2.4. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów sg jest na jedno zdarzenie – proszę o zmianę zapisów w SIWZ, gdzie jest na jedno i wszystkie wypadki. Odpowiedź: Zamawiający wprowadza zmiany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia PGM Sp. Z o. o proszę o:
3.1. Informację, jaka działalność ma być objęta ochroną Odpowiedź: PKD 6832 Z 3.2. Informację na temat uzyskanych przychodów w 2015 i planowanych na 2016 z działalności, która ma być objęta ochroną Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż z działalności w zakresie zarządzania budynkami Miasta Słupsk przychód w roku 2015 wyniósł 23 717 760,36 przychód na 2016 planowany jest na podobnym poziomie. Zarządca z uwagi na czas trwania przetargu nie jest wstanie określić przychodu uzyskanego z zarządzania budynkami Wspólnot Mieszkaniowych z uwagi na ich bardzo dużą ilość . 3.3. Informację na temat szkodowości z polisy OC z tytułu działalności, która ma być objęta ochroną Odpowiedź: zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ Informacja do oceny ryzyka.
3.4. Potwierdzenie, że zakres ochrony nie obejmuje działalności zawodowych tj. oc obowiązkowego Ubezpieczenia zarządcy nieruchomości jak i obowiązkowego Ubezpieczenia w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych Odpowiedź: Zmawiający potwierdza.
3.5. Podanie ilości zatrudnionych osób Odpowiedź: Zatrudnienie w PGM Sp. z o.o. wynosi 107 osób
4. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych i kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji PGM Sp. z o.o proszę o:
4.1. Klauzula prac budowlanych wprowadzenie zapisu: „Prace budowlano - montażowe objęte ochroną na warunkach niniejszej klauzuli nie obejmują prac wykonywanych w ramach kontraktów, których realizacja wiąże się z naruszeniem konstrukcji nośnej budynku lub konstrukcji dachu.”
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.2. Proszę o informację na temat zabezpieczeń ppoż i przeciwkradzieżowych w przedmiocie Ubezpieczenia. Odpowiedź: Budynki w PGM Sp z o.o. spełniają wymogi zabezpieczeń p.poż i są wyposażone w monitoring włamaniowy. 4.3. Klauzula uderzenia pojazdu własnego – wnioskujemy o wprowadzenie limitu 200 000,00 na jedno i wszystkie zdarzenia Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.4. Załącznik nr 9 wykaz mienia – proszę o informację na temat przeznaczenia budynków, które mają być objęte ochroną jak i podanie informacji na temat: - konstrukcja przedmiotu Ubezpieczenia, rok budowy, Odpowiedź: wszystkie posiadane dane zawarte są w/w załączniku.
- jeżeli budynki SA wybudowane przed 1960r. proszę o informację na temat przeprowadzonych remontów i stanu technicznego budynków, Odpowiedź: wszystkie posiadane dane zawarte są w/w załączniku. - proszę o informację, na temat ryzyka powodzi na terenie, gdzie znajduje się przedmiot Ubezpieczenia, Odpowiedź: Szczegółowe informację na temat ryzyka powodziowego można uzyskać w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Słupsku lub Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Słupsku.
4.5. informację na temat szkodowości z Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych jak i z Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji z ostatnich 3 lat polisowych. Odpowiedź: zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ Informacja do oceny ryzyka.
5. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie delikt: 5.1. Proszę o potwierdzenie, że koszty pokrywane będą w ramach sumy Ubezpieczenia Odpowiedź: pytanie niedoprecyzowane w związku z powyższym brak możliwości udzielenia odpowiedzi.
5.2. Wnioskujemy o wprowadzenie podlimitu na czyste straty finansowe w wysokości 5 000 000 ,00 PLN na wszystkie i 1 000 000,00 na jedno zdarzenie Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
5.3. Wnioskujemy o wprowadzenie franszyzy redukcyjnej w wysokości 300 ,00 PLN Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
5.4. Wnioskujemy o obniżenie sumy Ubezpieczenia z 50 000 000,00 na wszystkie zdarzenia, 1 000 000,00 na jedno zdarzenie Na: 10 000 000,00 na wszystkie zdarzenia, 1 000 000,00 na jedno zdarzenie Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
6. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Wspólnot Mieszkaniowych 6.1. Proszę o informację na temat stanu technicznego budynków wybudowanych sprzed 1960r. z uwzględnieniem remontów przeprowadzonych w ciągu ostatnich 15 lat, Odpowiedź: wszystkie posiadane dane zawarte są w/w załączniku. 6.2. Czy występują budynki w złym stanie technicznym – jeżeli tak proszę o wskazanie i informację, czy przewidziane są w najbliższym okresie remonty. Odpowiedź: wszystkie posiadane dane zawarte są w/w załączniku. Zamawiający nie posiada bardziej szczegółowych danych. 6.3. Czy występują budynki nieużytkowane – jeżeli tam proszę o wskazanie i informację, czy odłączone są w nich media Odpowiedź: Zamawiający nie posiada na chwilę obecną takich budynków.
6.4. W związku z klauzulą zabezpieczenia przeciwpożarowego proszę o informację, na temat zabezpieczeń ppoż, Odpowiedź: wszystkie posiadane dane zawarte są w/w załączniku. Zamawiający nie posiada bardziej szczegółowych danych.
6.5. proszę o informację, na temat ryzyka powodzi na terenie, gdzie znajduje się przedmiot Ubezpieczenia, Odpowiedź: Szczegółowe informację na temat ryzyka powodziowego można uzyskać w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Słupsku lub Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Słupsku
6.6. Klauzula prac budowlanych wprowadzenie zapisu: „Prace budowlano - montażowe objęte ochroną na warunkach niniejszej klauzuli nie obejmują prac wykonywanych w ramach kontraktów, których realizacja wiąże się z naruszeniem konstrukcji nośnej budynku lub konstrukcji dachu.” Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
7. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych budynków Gminnych 7.1. Proszę o informację na temat stanu technicznego budynków wybudowanych sprzed 1960r. z uwzględnieniem remontów przeprowadzonych w ciągu ostatnich 15 lat, Odpowiedź: wszystkie posiadane dane zawarte są w/w załączniku. Zamawiający nie posiada bardziej szczegółowych danych
7.2. Czy występują budynki w złym stanie technicznym – jeżeli tak proszę o wskazanie i informację, czy przewidziane są w najbliższym okresie remonty. Odpowiedź: wszystkie posiadane dane zawarte są w/w załączniku. Zamawiający nie posiada bardziej szczegółowych danych
7.3. Czy występują budynki nieużytkowane – jeżeli tam proszę o wskazanie i informację, czy odłączone są w nich media Odpowiedź: Zamawiający nie posiada na chwilę obecną takich budynków.
7.4. W związku z klauzulą zabezpieczenia przeciwpożarowego proszę o informację, na temat zabezpieczeń ppoż, Odpowiedź: wszystkie posiadane dane zawarte są w/w załączniku. Zamawiający nie posiada bardziej szczegółowych danych
7.5. proszę o informację, na temat ryzyka powodzi na terenie, gdzie znajduje się przedmiot Ubezpieczenia, Odpowiedź: Szczegółowe informację na temat ryzyka powodziowego można uzyskać w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Słupsku lub Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Słupsku
7.6. Klauzula prac budowlanych wprowadzenie zapisu: „Prace budowlano - montażowe objęte ochroną na warunkach niniejszej klauzuli nie obejmują prac wykonywanych w ramach kontraktów, których realizacja wiąże się z naruszeniem konstrukcji nośnej budynku lub konstrukcji dachu.” Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
8. Informacja o szkodowości – proszę o podział szkodowości na ryzyka jak i na PGM Sp. z o.o., WM, ubezpieczenie budynków Gminy z ostatnich 3 lat: Dotyczy ubezpieczenie PGM Sp. z o.o. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji Odpowiedź: zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszych odpowiedzi.
ubezpieczenie Wspólnot Mieszkaniowych Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów Odpowiedź:. Zamawiający informuje, iż szkodowość Wspólnot Mieszkaniowych to szkodowość zgodna z złącznikiem nr 10 Informacja do oceny ryzyka pomniejszona o szkodowość zamieszczoną w załączniku nr 1 i 2 do niniejszych odpowiedzi
ubezpieczenie budynków Gminy Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów Odpowiedź: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszych odpowiedzi.
9. Czy wykazie budynków PGM Sp, z o.o., wspólnot mieszkaniowych oraz dla mienia Ubezpieczenia budynków Gminnych znajdują się obiekty, które są pod dozorem konserwatora lub znajdują się w rejestrze zabytków. Jeżeli tak proszę o wykaz oraz prosimy o wprowadzenie zapisu w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych dla Ubezpieczenia mienia PGM Sp. z o.o., Wspólnot Mieszkaniowych oraz dla mienia Ubezpieczenia budynków Gminnych:
„W przypadku wystąpienia szkody w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdujących się pod dozorem konserwatora zabytków odszkodowanie zostanie ustalone na podstawie kosztorysu sporządzonego w oparciu o KNR (Katalog Nakładów Rzeczowych) oraz publikowane i powszechnie stosowane w budownictwie cenniki SEKOCENBUD dla obiektów objętych ochroną na mocy niniejszej klauzuli Przy ustalaniu wysokości odszkodowania nie uwzględnia się wartości naukowej, kolekcjonerskiej, artystycznej, pamiątkowej lub sentymentalnej przedmiotu ubezpieczenia.” Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
10. Wnioskujemy o zmianę terminu składania ofert na ubezpieczenie z 11.07.2016 na 18.07.2016 Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminu składania ofert na dzień 19 lipca 2016 r. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1. W ramach Ubezpieczenia czystych strat finansowych prosimy o wprowadzenie klauzuli dla Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności dla PGM Sp. z o.o., wspólnot mieszkaniowych oraz budynków gminnych o poniższej treści:
KLAUZULA - OC ZA CZYSTE STRATY FINANSOWE 1. Zachowując postanowienia OWU, nie zmienione postanowieniami niniejszej klauzuli, na podstawie wniosku Ubezpieczającego i za zapłatą dodatkowej składki, Ubezpieczyciel rozszerza swoją odpowiedzialność na Czyste straty finansowe. 2. Z odpowiedzialności Ubezpieczyciela wyłączone są Czyste straty finansowe powstałe w związku z: 1) Produktem lub wadliwością wykonanej pracy lub usługi, 2) inwestowaniem, w tym obrotem papierami wartościowymi, 3) stosowaniem finansowych instrumentów pochodnych, w tym kontraktów terminowych, opcji, warrantów, obligacji zamiennych, 4) przetwarzaniem danych, racjonalizacją, automatyzacją, 5) prowadzeniem kas lub wynikłe z błędów płatniczych, 6) przekroczeniem terminów, niepodjęciem pracy, niedotrzymaniem harmonogramów robót, 7) niedostarczeniem energii lub dostarczeniem energii o niewłaściwych parametrach, 8) niedostarczeniem rzeczy lub dostarczeniem rzeczy niezgodnej z umową, 9) przekroczeniem kosztorysów lub nieprawidłowym sporządzeniem kosztorysów, 10 popełnieniem czynów nieuczciwej konkurencji, 11) naruszeniem praw pracowniczych, 12) błędnym tłumaczeniem, 13) uchybieniami w projektowaniu i administracji systemami informatycznymi, 14) wydaniem lub zaniechaniem wydania decyzji administracyjnej lub aktu prawa miejscowego, 15) lokalizacją wad lub usterek, 16) świadczeniem usług hostingowych, dzierżawy serwera, dostawy Internetu, 17) prowadzeniem handlu elektronicznego, 18) administracją danymi osobowymi,
19) udzielaniem kredytów, pożyczek, 20) wymianą walut, 21) opiniowaniem, kontrolą, doradztwem, planowaniem, wyceną, kalkulacją, oceną jakiegokolwiek ryzyka, 22) obrotem nieruchomościami, 23) sprzeniewierzeniem. 3. Z odpowiedzialności Ubezpieczyciela wyłączone są Czyste straty finansowe wyrządzone podmiotom powiązanym kapitałowo.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. OC Ubezpieczenia budynków gminnych - prosimy o podanie ilości lokali mieszkalnych jak i użytkowych Odpowiedź: PGM Sp. z o. o zarządza 1821 lokali mieszkalnych i 96 lokalami użytkowymi usytuowanymi w budynkach stanowiących 100 % własność Miasta Słupska.
3. Proszę o doprecyzowanie, jaka działalność ma być objęta ochroną w ramach Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej budynków Gminnych. Odpowiedź: PKD 6832 Z
4. Uprzejmie proszę o doprecyzowanie zapisu dotyczącego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem i administrowaniem mienia (deliktowe) dotyczącego Wspólnot Mieszkaniowych. Czy określoną sumę gwarancyjną na wszystkie zdarzenia w wysokości 50 000 000 zł należy traktowa jako łączny limit na wszystkie Wspólnoty Mieszkaniowe w rocznym okresie ubezpieczenia? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza.
5. Jaki rodzaj wartości przyjęto dla budynków Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Lelewela 52 oraz Leśna 9. Odpowiedź: Dla budynków Wspólnot Mieszkaniowych Lelewela 52 i Leśna 9 przyjęto wartość odtworzeniową.
ZMIANY
ZMIANA NR 1:
Zmianie ulega termin składana ofert z dnia 11.07.2016 r. na 19.07.2016 r.
BYŁO: 13. Opis sposobu przygotowania oferty 10. Koperta (opakowanie) powinna zawierać oznakowanie: Przetarg – ubezpieczenie dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 Nie otwierać przed 11.07.2016 r. godz. 12.00
14. Miejsce i termin składanie i otwarcie ofert 1. Oferty należy składać do dnia 11.07.2016 r., do godz. 12.00 na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
2. Otwarcie odbędzie się w tym samym dniu i miejscu o godzinie 12.10 Następnie odbędzie się badanie i ocena ofert. PO ZMIANACH: 13. Opis sposobu przygotowania oferty 10. Koperta (opakowanie) powinna zawierać oznakowanie: Przetarg – ubezpieczenie dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 Nie otwierać przed 19.07.2016 r. godz. 12.10 14. Miejsce i termin składanie i otwarcie ofert 1. Oferty należy składać do dnia 19.07.2016 r., do godz. 12.00 na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
2. Otwarcie odbędzie się w tym samym dniu i miejscu o godzinie 12.10 Następnie odbędzie się badanie i ocena ofert.
ZMIANA NR 2: Zmianie ulega określenie sumy gwarancyjna z sumy gwarancyjnej na jedno i wszystkie wypadki na sumę gwarancyjną określoną tylko na jedno zdarzenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów
BYŁO: UBEZPIECZENIE PGM SP. Z O.O.
II. OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ PODMIOTÓW UPRAWNIONYCH DO WYKONYWANIA DZIAŁALNOSCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE PROWADZENIA KSIĄG RACHUNKOWYCH
Przedmiot i zakres ubezpieczenia
Wg Rozporządzenia Ministra Finansów Dz. U. z dnia 6 listopad 2014 r. Suma gwarancyjna: 10.000 euro
Udział własny: Brak Franszyza integralna: Brak Franszyza redukcyjna: Brak
Wszystkie limity sumy gwarancyjnej zostały określone na wszystkie i na jeden wypadek w każdym okresie polisowania
PO ZMIANACH:
UBEZPIECZENIE PGM SP. Z O.O.
II. OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ PODMIOTÓW UPRAWNIONYCH DO WYKONYWANIA DZIAŁALNOSCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE PROWADZENIA KSIĄG RACHUNKOWYCH
Przedmiot i zakres ubezpieczenia
Wg Rozporządzenia Ministra Finansów Dz. U. z dnia 6 listopad 2014 r. Suma gwarancyjna: 10.000 euro
Udział własny: Brak Franszyza integralna: Brak Franszyza redukcyjna: Brak
Wszystkie limity sumy gwarancyjnej zostały określone na jedno zdarzenie w każdym okresie polisowania.
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianom.
|