Przedmiot zamówienia: odnowienie kolorystyki elewacji wraz z uzupełnieniem brakującego tynku budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Paderewskiego 16-17
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z Zarządem wspólnoty Mieszkaniowej
3. Termin realizacji zamówienia: 30.08.2016 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 3 lata
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – odnowienie kolorystyki elewacji wraz z uzupełnieniem brakującego tynku budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Paderewskiego 16-17”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 23.06.2016 r. o godz. 12:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Elżbieta Kawala
e-mail: elzbieta.kawala@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-38 / 725-757-825., w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania: