Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
5. Kryterium oceny ofert: cena 100 %
6. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Aleksandra Betto, e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 586, 725 757 809 w godzinach od 8:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 7, oraz Pan Sławomir Berent- zarząd wspólnoty tel. 603 780 699.
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
10. Załączniki: