Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

 

Nr sprawy AWiL2/80/2016                                                    Słupsk, dn. 21.04.2016 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Konopnickiej 16

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:  wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont budynku  - termomodernizacja wraz z izolacją pionową ścian piwnicznych, remont dachu z przemurowaniem kominów, remont balkonów i klatki schodowej

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja projektowo – kosztorysowa powinna zawierać:

      - 4 egzemplarze projektu budowlanego,

      - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego,

      - 2 egzemplarze przedmiaru robót,

    3. - przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)

  1. Termin realizacji zamówienia 1 miesiąc od podpisania umowy

  2. Miejsce i termin złożenia oferty ul. Niemcewicza 15, 76-200 Słupsk – sekretariat do dnia 09.05.2016 r. Godz. 09:00

  3. Termin i miejsce otwarcia ofert 09.05.2016 godz. 14:30

  4. Kryterium oceny ofert 100% cena

  5. Warunki płatności 30 dni od złożenia faktury w siedzibie zamawiającego, przelewem bankowym

  6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami administrator Elżbieta Kawala       tel. 725 757 825 e-mail ela.kawala@pgm.slupsk.pl

  7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  8. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kalkulację ceny (kosztorys ofertowy)

  9. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) …............................                                                           

………………………………… 

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

____________________________________________________________________________________________

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
konopnickiej 16.pdf358,10 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2016-04-25, godz. 08:18)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2016-04-25, godz. 07:41)
Odwiedzin: 1724

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5939327