Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

 

Nr sprawy AwiL2/50/2016                                                  Słupsk,dn.  29.03.2016

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Wolności 13

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu dachu  w nieruchomości przy ul. Wolności 13 w zakresie -wymiana pokrycia dachowego, przemurowanie kominów ponad dach, wymiana rynien i rur spustowych 

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:  przedmiar robót*, do uzgodnienia z zarządem wspólnoty .

  1. Termin realizacji zamówienia po uzgodnieniu z Zarządem WM.

  2. Wymagany okres gwarancji 5 lat

  3. Miejsce i termin złożenia oferty ul. Niemcewicza 15, 76-200 Słupsk – sekretariat do 20.04.2016roku do godz. 14.00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert. 21.04.2016 r. Godz.11.00

  5. Kryterium oceny ofert: 100% cena

  6. Warunki płatności 30 dni od daty odbioru ostatecznego robót

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami administrator Barbara Zielińska tel. 725-757-823, e-mail: barbara.zielinska@pgm.slupsk.pl

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

  10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) .................................................                                          

………………………………… 

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Wolnosci 13 remont dachu.pdf346,46 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2016-03-29, godz. 09:17)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2016-03-29, godz. 09:17)
Odwiedzin: 1960

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063493