Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

Nr sprawy  AWiL2/  47 /2016                                        Słupsk, dn. 23 marca 2016 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 21  w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:

      -sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie wykonania remontu elewacji wraz z termomodernizacją;

      - sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont dachu wraz z orynnowaniem.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

      -sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie wykonania remontu elewacji wraz z termomodernizacją;

      - sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont dachu wraz z orynnowaniem.

  1. Termin realizacji zamówienia zgodnie z umową zawartą z Zamawiającym.

  2. Wymagany okres gwarancji:

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: AWiL Nr 2 ul. Niemcewicza 15 pok. Nr 3 lub                 e-mail:barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl w terminie do 06 kwietnia 2016 r.

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: 07 kwietnia 2016 r. AWiL Nr 2 ul. Niemcewicza 15   pok. 8

  5. Kryterium oceny ofert: 100% cena.

  6. Warunki płatności: płatne przelewem.                                                                              ..

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Barbara Ostrowska barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl tel. 59 8487654.

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kalkulację ceny.

  10. Załączniki:

  11.  1) Formularz ofertowy

2) .................................................                                           

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
Ogloszenie Kollataja 21.pdf299,46 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2016-03-24, godz. 08:11)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2016-03-24, godz. 08:11)
Odwiedzin: 1792

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5939404