Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

 

 

 

Nr sprawy AWiL2/   35  /2016                                         Słupsk, dnia 17.03.2016r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 , działająca jako administrator nieruchomości w imieniu WM Kołłataja 12   

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:

       

      Wymiana rynien i rur spustowych, wymiana pokrycia mansardy oraz wykuszy okiennych od strony podwórka.

       

  1. Termin realizacji zamówienia : 1 miesiąc od daty podpisania umowy.

  2. Wymagany okres gwarancji : 24 miesiące.

  3. Miejsce i termin złożenia oferty : w siedzibie AWiL2, ul. Niemcewicza 15, pok. nr 3 -sekretariat lub przez e-mail:malgorzata.twarowska-wyrzykowska@pgm.slupsk.pl do dnia 04.04.2016r do godz. 15.00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert : 04.04.2016r w miejscu zamieszkania zarządu WM

  5. Kryterium oceny ofert 100 % cena

  6. Warunki płatności : przelewem, 30 dni od daty bezusterkowego odbioru robót.

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Małgorzata Twarowska-Wyrzykowska, tel. 59-848-76-37 lub 783-217-604.

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kosztorys ofertowy

  10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

      

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Kollataja 12-wymiana rynien i rur spustowych.pdf474,91 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2016-03-18, godz. 12:59)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2016-03-18, godz. 12:55)
Odwiedzin: 1711

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6061520