Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

 

Nr sprawy  AWiL2/ 16  /2016                                   Słupsk, dn. 23 lutego 2016 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wileńskiej 19A w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia: remont elewacji, wymiana okien piwnicznych  i strychowych.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

      - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

  1. Termin realizacji zamówienia zgodnie z umową zawartą z Zamawiającym.

  2. Wymagany okres gwarancji: 5 lat.

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: AWiL Nr 2 ul. Niemcewicza 15 pok. Nr 3 – sekretariat w terminie do 08 marca 2016 r. do godz. 14.00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: 08 marca 2016 r. godz. 14.15 AWiL Nr 2                       ul. Niemcewicza 15   pok. 8

  5. Kryterium oceny ofert: 100% cena.

  6. Warunki płatności: płatne przelewem w terminie 30 dni od daty odbioru ostatecznego robót .                                                                        

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator Barbara Ostrowska barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl tel. 59 8487654.

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kalkulację ceny.

  10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Przedmiar robót    

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
Ogloszenie Wilenska 19A - elewacja.pdf261,71 kB
WILENSKA 19A - ELEWACJA-PRZEDMIAR.pdf54,61 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2016-02-23, godz. 13:13)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2016-02-23, godz. 13:09)
Odwiedzin: 2162

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062946