Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy AWiLnr1/R-5/ 10 /2016 Słupsk, dn. 10.02.2016 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspolnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 50

zaprasza do złożenia oferty na :

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku – elewacja wraz z dociepleniem, klatka schodowa z wymianą instalacji elektrycznej, docieplenie i izolacja ścian piwnicy, dach z przemurownaiem kominów i prac dodatkowych
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: projekt i specyfikacja (do wglądu u administratora ) oraz przedmiar robót
  3. Termin realizacji zamówienia: 31.07.2016 r.
  4. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy
  5. Miejsce i termin złożenia oferty: oferty można składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie remontu budynku Mickiewicza 50 “

Termin składania ofert upływa w dniu 26.02.2016r . do godz. 11:00

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcia ofert dokona Komisja w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
  2. Kryterium oceny ofert: cena 100%
  3. Warunki płatności: 30 dni od dnia zlożenia faktury
  4. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Renata Stec e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl, tel. 598487614 w godz. od 8:00 do 15:00 w Administaracji Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 11
  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
  6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
  7. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3) Przedmiar

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
ogłoszenie Mick. 50 na wybór wykonawcy.pdf335,15 kB
zał.1. formularz ofertowy.odt19,04 kB
zał. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu-8.pdf138,37 kB
dot. ogłoszenia zmiana terminu Mickiewicza 50.pdf108,78 kB
zał. 3 Mickiewicza 50 Przedmiar robót.pdf197,21 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2016-02-13, godz. 15:10)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2016-02-24, godz. 09:55)
Odwiedzin: 2096

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062958