Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

 

Nr sprawy Słupsk, dn. 18.12.2015r.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT PRZESUNIĘTY DO DNIA 08.01.2016 r. do godz. 12.00

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Solskiego 1 w Słupsku.

zaprasza do złożenia oferty na :

1. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie robót budowlanych tj. Remont dwóch klatek schodowych z wymianą instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinny w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Solskiego 1 w Słupsku.

  1. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy
  2. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy
  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:" Remont dwóch klatek schodowych z wymianą instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym przy ul. Solskiego 1 w Słupsku“. Termin złożenia oferty upływa w dniu 05.01.2015r. o godz. 12:00
  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwacia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
  5. Kryterium oceny ofert: cena 100%
  6. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury
  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Kamila Knitter – administrator nieruchomości, e-mail: kamila.knitter@pgm.slupsk.pl  tel. 59 8487590 lub 59 8487585 w godzinach od 8.00 do 15.00. Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć referencje, polisę ubezpieczeniową wykonawcy
  10. Załączniki:
  11. Formularz ofertowy
  12. Wykaz robót
  13. Przedmiar robót
wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
FORMULARZ OFERTOWY.odt23,49 kB
przedmiar Solskiego 1.pdf1 102,00 kB
Wykaz robót.odt18,63 kB
zapytanie cenowe Solskiego 1.pdf361,38 kB
Solskiego 1 przesunięcie terminu.pdf127,00 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2016-01-03, godz. 18:10)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2016-01-04, godz. 14:11)
Odwiedzin: 1686

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440898