Nr sprawy AWiL1/R-5/217/2015 Słupsk, dn. 16.10.2015 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 56
zaprasza do złożenia oferty na :
- Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji na remont budynku w zakresie: elewacja wraz z dociepleniem, izolacja pionowa ścian fundamentowych, przemurowanie kominów ponad dachem, remont dachu - budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 56 w Słupsku
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Oferent jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, kosztorysu nakładczego, przedmiaru oraz projektu kolorystyki budynku w zakresie: remont elewacji wraz z dociepleniem, izolacja pionowa ścian fundamentowych, przemurowanie kominów ponad dachem, remont dachu
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarz w wersji papierowej
- kosztorys nakładczy - 2 egzemplarz w wersji papierowej
- przedmiar robót – 2 egzemplarz w wersji papierowej
- STWiORB - 3 egzemplarz w wersji papierowej
- projekt docieplenia wraz z kolorystyką– 3 egzemplarze w wersji papierowej
- 1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej.
- Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy
- Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
- Miejsce i termin złożenia oferty
4.1.Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji na remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 56 w Słupsku”
4.2. Termin składania ofert upływa w dniu 26.10.2015r o godz. 11:00
- Termin i miejsce otwarcia ofert - otwarcia ofert dokona komisja w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%
- Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury
- Osoby upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Renata Stec e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl, tel. 598487588 w godz. od 8:00 do 15:00 w Administaracji Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 16
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
- Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
- Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|