Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM –PR 5

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje od 30.01.2015

 

Numer sprawy: 5/DPZ/AW/2015

 

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

„ Remont klatki schodowej w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Wileńska 19 w Słupsku”

 

  1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa Wileńska 19 w Słupsku.

Określenie przedmiotu zamówienia:

rodzaj zamówienia: roboty budowlane

„Remont klatki schodowej w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Wileńska 19 w Słupsku”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Wileńska 19 w Słupsku, w zakresie określonym w przedmiarze robót i wzorze umowy.

  1. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.

  2. Termin i miejsce składania ofert

    1. Termin składania ofert: upływa w dniu 09.10.2015r., o godz. 15:00.

    2. Ofertę należy złożyć na adres: PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 , pok. Nr 4 – Sekretariat.

    3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „Oferta – Konkurs ofert na remont klatki schodowej w nieruchomości Wileńskiej 19 w Słupsku”. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

    4. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu  09.10.2015r. o godz. 15:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4 w Słupsku, pokój nr 6.

  1. Termin płatności: w terminie 30 dni od dnia dokonania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót oraz złożenia faktury.

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Aleksandra Junak – Inspektor ds. Zamówień Publicznych

  3. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie najniższa cena – 100%

  4. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały                        w Instrukcji dla oferentów.

  5. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  6. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  7. Załączniki: instrukcja dla Oferentów, formularz ofertowy, wykaz robót, wykaz osób

    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstawa do wykluczenia, wzór umowy, przedmiar robót.

     

 

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie o konkursie ofert.pdf348,63 kB
Instrukcja dla Oferentów.pdf2 910,26 kB
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc55,00 kB
Załącznik nr 2 i 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.doc45,00 kB
Załącznik nr 4 Wykaz robót.odt9,88 kB
Załącznik nr 5 Wykaz osób.odt10,01 kB
Załącznik nr 6 wzór umowy.docx26,21 kB
Przedmiar robót.pdf1 416,21 kB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf290,67 kB
Autor dokumentu: Aleksandra Podsiadły
Udostępnił: Aleksandra Podsiadły (2015-09-25, godz. 16:05)
Modyfikacja: Aleksandra Podsiadły (2015-09-25, godz. 16:05)
Odwiedzin: 1978

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6064191