Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AW1/AW-R4/207/2015 Słupsk, dnia 15.09.2015 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Krajewskiego 11

zaprasza do złożenia oferty na :

1.Przedmiot zamówienia: wymiana rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, wymiana obróbek blacharskich w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Krajewskiego 11 w Słupsku.

  1. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2015
  2. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:„Oferta – wymiana rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, wymiana obróbek blacharskich w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Krajewskiego 11 w Słupsku”. Termin składania ofert upływa w dniu 30.09.2015 r.
  4. Otwarcia ofert dokona osoba upoważniona przez wspólnotę w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
  5. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  6. Warunki płatności: 30 dni od otrzymania faktury.
  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Jedynak- administrator, ul. Prusa 6, pok. nr 9, tel. 59 84 87 610, e-mail: dorota.jedynak@pgm.slupsk.pl
  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
  10. Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Zapytanie o cenę Krajewskiego 11.pdf297,11 kB
OSWIADCZENIE remont.odt18,24 kB
Formularz ofertowy Krajewskiego 11.doc46,50 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-09-24, godz. 13:25)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-09-24, godz. 13:24)
Odwiedzin: 1761

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5477178