Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowyc

zuje 20.04.2015 r

Nr sprawy AW1/AWR-3/ 170 / 2015                            Słupsk, dn. 03.08.2015r

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Mieszka I 6

zaprasza do złożenia oferty na :

1.1.        Przedmiot zamówienia:

-                                        wymiana drzwi wejściowych do budynku

 

1.2.        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

 zakres prac 

Termin realizacji zamówienia: 31.10..2015r.

  1. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy

3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, sekretariat, z dopiskiem na kopercie: Wymiana drzwi do budynku przy ul. Mieszka I 6 w Słupsku. Oferty można składać do dnia 20.08.2015r.

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2015. Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

5. Kryterium oceny ofert: cena 80%,  gwarancja 20%

  1. Warunki płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury.
  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Władysław Madej – administrator  tel: 783 271 613,

8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 

Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

10. Załączniki:

1)   Formularz ofertowy

2)     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3)     zakres prac

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Mieszka I 6 drzwi ogloszenie scan.pdf314,86 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc31,00 kB
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf140,36 kB
Mieszka I 6 drzw zakresi 2.pdf197,98 kB
Autor dokumentu: Wojciech Simonowicz
Udostępnił: Wojciech Simonowicz (2015-08-05, godz. 19:26)
Modyfikacja: Wojciech Simonowicz (2015-08-05, godz. 19:25)
Odwiedzin: 1776

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5439845