Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r

Nr sprawy AW1/AWR-3/  156  / 2015                          Słupsk, dn. 04.08.2015r

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Zygmunta Augusta 75

zaprasza do złożenia oferty na :

1.1.        Przedmiot zamówienia:

wymiana nawierzchni chodnika  przy budynku z płyt betonowych na kostkę polbruk

1.2.        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

kosztorys nakładczy

Liczba egzemplarzy w wersji papierowej – 2

Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej - 1

  1. Termin realizacji zamówienia: 30.09.2015r
  2. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy

4. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, sekretariat, z dopiskiem na kopercie: Wykonanie wymiany nawierzchni chodnika przy  budynku przy ul. Zygmunta Augusta 75  w Słupsku. Oferty można składać do dnia 13.08.2015r.

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert:14.08.2015. Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

6. Kryterium oceny ofert: cena 80%

   gwarancja 20%

  1. Warunki płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury.
  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Anna Tkaczyk członek zarządu tel: 663 514 250 , Paweł Pożdał – członek zarządu tel:609 746 245.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

10. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 

11. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy

12. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2)     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3)     Kosztorys nakładczy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Zygmunta-chodnik ponowne.pdf752,50 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc52,00 kB
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf140,36 kB
Zygmunta Augusta 75 NAKŁADCZY.pdf91,65 kB
Autor dokumentu: Wojciech Simonowicz
Udostępnił: Wojciech Simonowicz (2015-08-04, godz. 20:51)
Modyfikacja: Wojciech Simonowicz (2015-08-04, godz. 20:51)
Odwiedzin: 1970

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6061665