Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy Słupsk, dn. 07.07.2015r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Krasińskiego 1a w Słupsku.

zaprasza do złożenia oferty na :

1. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie robót budowlanych tj. remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych  budynku mieszkalnego wielorodzinnego w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Krasińskiego 1a w Słupsku

  1. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy
  2. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy
  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:"Remont dachu budynku mieszkalnego w Słupsku, przy ul. Krasińskiego 1a“. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.07.2015r. o godz. 11:00
  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwacia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
  5. Kryterium oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%
  6. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury
  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Kamila Knitter – administrator nieruchomości, e-mail: kamila.knitter@pgm.slupsk.pl  tel. 59 8487590 lub 59 8487585 w godzinach od 8.00 do 15.00. Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć referencje, polisę ubezpieczeniową wykonawcy
  10. Załączniki:
  11. Formularz ofertowy
  12. Wykaz robót
  13. Przedmiar robót
  14. Opinia WUOZ
wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Krasińskiego 1a remont dachu.pdf366,51 kB
Krasinskiego1A Remont dachu i kominow.pdf95,00 kB
FORMULARZ OFERTOWY.odt23,49 kB
opinia WUOZ.pdf207,60 kB
Wykaz robót.odt18,63 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-07-08, godz. 09:39)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-07-08, godz. 09:38)
Odwiedzin: 2016

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6061344