Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

 

Nr sprawy AWiL2/103/2015         ..............                  Słupsk, dn. 26 czerwca 2015 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działające jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Szczecińska 7 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:

      opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej termomodernizacji nieruchomości w zakresie:

- montaż nawiewników powietrza w oknach pokojów mieszkalnych,

- ocieplenie ścian zewnętrznych parteru i pięter styropianem,

- ocieplenie dachu wełną mineralną wraz z wymianą pokrycia na dachówkę cementową,

- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styrodurem wraz z izolacją przeciwwilgociową.

    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

      - projekty oraz kosztorysy należy wykonać w opraciu o audyt energetyczny budynku stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,

      - w ramach umowy należy wykonać:

      a) 4 egzemplarze projektów budowlanych na wymienione wyżej prace,

      b) 2 egzemplarze kosztorysów inwestorskich,

      c) 2 egzemplarze przedmiarów robót,

      d) wymieniona wyżej dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie *pdf.

  1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.

  2. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 15.07.2015 r. do godz. 14.30 w sekretariacie Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 lub e-mailem na adres: beata.antosiak@pgm.slupsk.pl

  3. Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.07.2015 r. o godz. 15.30 w pokoju nr 4 w Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

  4. Kryterium oceny ofert 100% cena

  5. Warunki płatności: zapłata nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w terminie do 30 dni od dostarczenia faktury

  6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Beata Antosiak nr tel. 59 848 76 38 w godz. 8-15 lub beata.antosiak@pgm.slupsk.pl

  7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  8. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kalkulację ceny.

  9. Załączniki:

1) Audyt energetyczny

2) Formularz ofertowy                                                         

………………………………… 

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
ogloszenie.pdf814,42 kB
zalacznik 1.pdf1 456,25 kB
zalacznik 2.pdf81,97 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-06-29, godz. 12:08)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-06-29, godz. 12:08)
Odwiedzin: 1871

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062722