Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AwiL 1/116/2015 Słupsk, dn. 22.06.2015r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Jaracza 20 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na :

1. Przedmiot zamówienia:

  1. opracowanie dokumentacji kosztorysowej remontu budynku w następującym zakresie:
  • wymiana pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów, wymianą rynien i rur spustowych
  • remont balkonów
  • remont elewacji wraz z dociepleniem
  • wykonanie izolacji pionowej fundamentów od strony podwórka
  • malowanie klatki schodowej
  1. Oferta musi obejmować cenę wykonania niżej wymienionych prac:
  • kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze
  • kosztorys nakładczy - 2 egzemplarze
  • przedmiar robót - 2 egzemplarze
  • STWiORB – 2 egzemplarze

Wyżej wymieniona dokumentacja w wersji elektronicznej: 1

  1. Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy
  2. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy
  3. Miejsce i termin złożenia oferty:
    1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Oferta – opracowanie dokumentacji kosztorysowej remontu budynku Jaracza 20 w Słupsku.”
    2. Termin składania ofert upływa w dniu 07.07.2015 r. do godz. 12:00
  4. Termin i miejsce otwarcia ofert 07.07.2015 r. o godz. 12:15, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku przy ul. Prusa 6 pokój nr 17.
  5. Kryterium oceny ofert: cena 100%
  6. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Regina Kubik, e-mail: regina.kubik@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 611, w godzinach od 8:00 do 10:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 17.
  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
  10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
ogłoszenie Jaracza 20.pdf445,26 kB
formularz ofertowy wspólnoty.doc46,00 kB
oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf138,37 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-06-25, godz. 10:15)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-06-25, godz. 10:15)
Odwiedzin: 1860

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6061646