Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

 

Nr sprawy AWiL2/67/2015                                      Słupsk, dn. 21.05.2015 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działające jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Szczecińska 12 w Słupsku.

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia: wymiana stolarki okiennej na strychu szt. 1.

       

  1. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: 12.06.15 r. Godz. 10.20, Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku, sekretariat pok. 3 lub na adres e mail: beata.antosiak@pgm.slupsk.pl

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: 12 czerwca 2015 r. godz. 10.25 Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

  5. Kryterium oceny ofert: najniższa cena

  6. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury w siedzibie zamawiającego, przelewem bankowym

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Beata Antosiak nr tel. 59 848 76 38 w godz. 8-10 oraz 14-16, e mail: beata.antosiak@pgm.slupsk.pl

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kalkulację ceny.

  10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

                                                                                                

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
DOC220515-003.pdf26,00 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-05-25, godz. 12:27)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-05-25, godz. 12:16)
Odwiedzin: 1814

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062432