PGM – PR 1
|
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych
|
obowiązuje 20.04.2015 r.
|
Nr sprawy AWiL2/67/2015 Słupsk, dn. 21.05.2015 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
-
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działające jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Szczecińska 12 w Słupsku.
zaprasza do złożenia oferty na :
-
Przedmiot zamówienia: wymiana stolarki okiennej na strychu szt. 1.
-
Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
-
Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
-
Miejsce i termin złożenia oferty: 12.06.15 r. Godz. 10.20, Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku, sekretariat pok. 3 lub na adres e mail: beata.antosiak@pgm.slupsk.pl
-
Termin i miejsce otwarcia ofert: 12 czerwca 2015 r. godz. 10.25 Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
-
Kryterium oceny ofert: najniższa cena
-
Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury w siedzibie zamawiającego, przelewem bankowym
-
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Beata Antosiak nr tel. 59 848 76 38 w godz. 8-10 oraz 14-16, e mail: beata.antosiak@pgm.slupsk.pl
-
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
-
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny.
-
Załączniki:
1) Formularz ofertowy
| |
Załączniki: Autor dokumentu: Renata Dyjas Udostępnił: Renata Dyjas (2015-05-25, godz. 12:27) Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-05-25, godz. 12:16) Odwiedzin: 1814 |
|
|