Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy AWiLnr 1/R-3/ /2015 Słupsk, dn. 14.05.2015 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Mickiewicza 53-53of/Konopnickiej 10-11

zaprasza do złożenia oferty na :

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie i montaż bramy oraz ogrodzenia na nieruchomości
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określi Zarząd Wspólnoty
  3. Termin realizacji zamówienia do 31.06.2015 r.
  4. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy
  5. Miejsce i termin złożenia oferty

4.1. Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie i montaż bramy oraz ogrodzenia w Słupsku przy ul Mickiewicza 53-53of/Konopnickiej 10-11”

  1. 4.2. Termin składania ofert upływa w dniu 27.05.2015r o godz. 11:00
  2. Termin i miejsce otwarcia ofert - otwarcia ofert dokona komisja w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
  3. Kryterium oceny ofert: cena 100%
  4. Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury
  5. Osoby upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Zarząd Wspólnoty p. Barbara Drożdż tel. 507 794 160, p. Dawid Herba tel. 510 184 760, Dorota Pol tel. 692 463 607
  6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
  7. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny (kosztorys ofertowy* .
  8. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie Mickiewicza 53-Konop. 10-11-1.pdf329,99 kB
zał.1. formularz ofertowy.odt19,06 kB
zał. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu.pdf138,38 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-05-19, godz. 08:46)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-05-19, godz. 08:46)
Odwiedzin: 1610

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5439875