Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

Nr sprawy AWiL2/ 61/2015                                   Słupsk,  dnia 15 maja 2015r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólot i Lokali nr 2 , działający jako administrator nieruchomości w imieniu WM Kołłątaja 8

            zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:

      Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi  oraz remont klatki schodowej

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:  przedmiar robót oraz opinia konserwatorska  stanowiąca załącznik  nr 1  do niniejszego zaproszenia.

  1. Termin realizacji zamówienia : 3 miesiace od daty podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji : 60 miesięcy dach, 36 miesięcy klatka schodowa

  3. Miejsce i termin złożenia oferty : w siedzibie AWiL2 ul. Niemcewicza 15 pok. nr 3 sekretariat lub przez e-mail : malgorzata.twarowska-wyrzykowska@pgm.slupsk.pl

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert : 27.05.2015r AWiL2, ul. Niemcewicza 15, pok. nr 4 o godz. 15.00

  5. Kryterium oceny ofert : 100 % cena

  6. Warunki płatności : przelewem, w terminie 30 dni od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robóy oraz złożenia faktury.

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Małgorzata Twarowska-Wyrzykowska tel. 59-848-76-37 lub 783-271-604.

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy

     

 1) Formularz ofertowy

 2)Przedmiar robót i opinia konserwatorska

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
Kollataja 8- opinia konserwatorska.pdf427,21 kB
Kollataja 8- przedmiar.pdf908,71 kB
Kollataja 8- remont dachu i klatki schodowej.pdf493,69 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-05-15, godz. 07:28)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-05-15, godz. 07:28)
Odwiedzin: 2048

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063338