Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

 

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

Nr sprawy AWIL2/44 /2015                                                                      Słupsk, dn. 24.04.2015r.



 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 –
    Administracja Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Niemcewicza 2

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:

      Przemurowanie 3 kominów ponad dachem zgodnie z protokołem kominiarskim nr. 54 / 2014

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót*, ...................brak................................................. stanowiący załącznik nr ...... do niniejszego zaproszenia.

  1. Termin realizacji zamówienia 30.08.2015r.

  2. Wymagany okres gwarancji 2 lata

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: ul. Niemcewicza 15, 76-200 Słupsk - sekretariat

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: 12.05.2015r.

  5. Kryterium oceny ofert : cena 100%

  6. Warunki płatności: 30 dni od daty odbioru ostatecznego robót

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami administrator Magdalena Rybicka tel. 785 520 178

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny (kosztorys ofertowy* .................................................................................................... wpisać odpowiednio).

  10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
DOC240415-010.pdf78,16 kB
formularz ofertowy.doc30,00 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-04-26, godz. 08:39)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-04-26, godz. 07:43)
Odwiedzin: 2001

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063055