Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawyAW1/AWR-3/3/2015 Słupsk, dn. 02.04.2015r

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Jaracza 12“

zaprasza do złożenia oferty na :

  1. Przedmiot zamówienia:

wykonanie remontu klatki schodowej bez wymiany okien i instalacji elektrycznej

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót*, kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. Termin realizacji zamówienia 31.07.2015r
  3. Wymagany okres gwarancji – 3 lata
  4. Miejsce i termin złożenia oferty:

4.1 Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, sekretariat, z dopiskiem na kopercie: Wykonanie remontu klatki schodowej bez wymiany okien i instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Jaracza 12 w Słupsku“

4.2 Termin składania ofert upływa w dniu 23.04.2015r.

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2015 Administracja Wspólnot i Lokali ul. Prusa 6 pok. Nr 10.
  2. Warunki płatności : 30 dni od dnia złożenia faktury
  3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Wojciech Gawlik – członek zarządu, tel:606 358 962, Krystyna Szary – członek zarządu, tel:501 480 784.
  4. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
  5. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny kosztorys ofertowy*
  6. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Jaracz 12- zapytanie klatka.pdf700,54 kB
Jaracza 12-kosztorys nakładczy.pdf5 112,15 kB
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf140,36 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc52,00 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-04-07, godz. 15:04)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-04-09, godz. 15:21)
Odwiedzin: 2067

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062486