Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 30.01.2015r.

Nr sprawy AWiL2/30/2015                                            Słupsk, dn. 03 kwietnia 2015 r.

Do wszystkich wykonawców

Adresat: (nazwa i adres wykonawcy)

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Paderewskiego 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na:

    1. Przedmiot zamówienia: wymiana wodomierzy indywidualnych w nieruchomości

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

      - przedmiotem zamówienia jest wymiana wodomierzy indywidualnych w 9 lokalach mieszkalnych oraz w pralni nieruchomości (10 wodomierzy)

      - klasa wodomierzy – B

      - przepływ wodomierzy 1m3/h

      - montaż wodomierzy w pionie i poziomie

      - zabezpieczenie przeciw stosowaniu magnesów

  1. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji: min. 2 lata

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: 24 kwietnia 2015 r. godz. 10.00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert:

  5. Warunki płatności: 30 dni od dostarczenia faktury VAT przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

  6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Beata Antosiak – administrator nieruchomości, tel. 59 848 76 38 lub 725-757-825

  7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  8. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kalkulację ceny.

  9. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
ogloszenie.pdf27,39 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc30,00 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-04-07, godz. 13:38)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-04-07, godz. 13:38)
Odwiedzin: 1868

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5484731