Słupsk, dn. 11.03.2015 r.
Nr sprawy: AWiL1/9/2015
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
-
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 4, 4of” w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty na :
2. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej na izolację pionową przeciwwilgociową ścian fundamentowych i obłożenie cokołu płytkami w budynkach położonych w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 4 i 4 OF w zakresie:
- kosztorys inwestorski,
- kosztorys nakładczy,
- przedmiar robót,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
Liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 2
Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesięcy
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji kosztorysowej na izolację pionową przeciwwilgociową ścian fundamentowych i obłożenie cokołu płytkami w budynkach położonych w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 4 i 4of”
Termin składania ofert upływa w dniu 30.03.2015 r. do godz. 15.00
6. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze ofert dostępna będzie u administratora budynku.
7. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Kowalczyk-Bekier Administrator nieruchomości , e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 596, w godzinach od 8:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 16.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku
polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
10. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
11.Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
|