Słupsk, dn. 11.03.2015 r.
Nr sprawy: AWiL1/ 8 /2015
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
-
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 –Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 9 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty na :
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej określającej zakres i sposób wykonania remontu stropu i ściany w pomieszczeniu kuchni lokalu nr 1 w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 9 w Słupsku.
2.1 Oferta musi obejmować cenę wykonania niżej wymienionych prac:
- ekspertyza techniczna,
- projekt budowlany,
- kosztorys inwestorski,
- kosztorys nakładczy,
- przedmiar robót.
Liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 4
Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesięcy
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Termin składania ofert upływa w dniu 23.03.2015 r. do godz. 15.00.
Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej określającej zakres i sposób wykonania remontu stropu i ściany w pomieszczeniu kuchni lokalu nr 1 w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 9 w Słupsku”.
6. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Administrator Małgorzata Kowalczyk-Bekier,e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 598487596, w godzinach od 8:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 16.
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
10. Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
|