Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

 

Nr sprawy  AWiLnr1/5/2015              Słupsk, dnia  05.03.2015r

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Chopina 18 

zaprasza do złożenia oferty na :

1.1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej na   remont dachu z wymiana pokrycia, przemurowaniem kominów i wymianą rynien i rur spustowych, remont klatki schodowej z wymianą stolarki oraz wymiana okienek piwnicznych, w zakresie:

- kosztorys inwestorski

- kosztorys nakładczy

- przedmiar robót

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

1.2. Liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 2 szt

       Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1 szt

  1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji: 36 miesiecy

  3. Miejsce i termin złożenia oferty:

    4.1. Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej   Sp. z o.o.   w   Słupsku,   Administracja  Wspólnot  i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji kosztorysowej  na  wykonanie prac remontowych w   budynku  położonym   w   Słupsku  przy ul Chopina 18.

    4.2. Termin składania ofert upływa w dniu 30.03.2015r o godz. 11:00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2015r o  godz.11:30  w  Administracji  Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku przy ul. Prusa 6, pokój nr 11

  5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury

  6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:   administrator   p. Władysław Madej e-mail: wladyslaw.madej@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487 613,     w godz. od 8:00 do 15:00 w Administaracji Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 11

 

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  2. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 

  3. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

………………………………(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Chopina 18 kosztorys scan.pdf408,96 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc47,50 kB
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf138,37 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-03-09, godz. 12:14)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-03-09, godz. 12:15)
Odwiedzin: 1727

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5476828