Słupsk, dnia 29.01.2015 roku
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
Nr sprawy: AwiL1/R-5/5/2015
Na wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Krasińskiego 6 w Słupsku administrowanej przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa Krasińskiego 6 w Słupsku .
-
Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest:
Wariant I : remont elewacji wraz z dociepleniem
Wariant II: remont elewacji bez docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Krasińskiego 6 w Słupsku
-
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
- prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowanym i zamieszkałym, wszelkie ewentualne zabezpieczania niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy,
- zgodnie z przedmiarem robót oraz projektem (do wglądu u administratora),
- zgodnie ze sztuką budowlaną
-
Załączniki określające przedmiot zamówienia:
- przedmiar robót
-
Termin wykonania zamówienia: 31.08.2015 r.
-
Termin i miejsce składania ofert:
-
Termin składania ofert upływa w dniu 16.02.2015 r. o godz. 13:00
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat (pokój nr 6).
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta - „Remont elewacji budynku przy ul. Krasińskiego 6 w Słupsku”
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. posiadają wiedzę i doświadczenie,weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Oferenta wykazu wykonanych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, przynajmniej co najmniej 2 robót określonych w przedmiocie zamówienia ( pkt. II ppkt. 1) na kwotę co najmniej 50 tys. zł każda, oraz dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie tych robót;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,weryfikację spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta załącznik nr 2.
c. potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, w celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby Oferent był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł /kopia w załączeniu/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).
d. spełniają warunki w zakresie niewykluczenia z postępowania- załącznik nr 2
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
-
Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
-
Zawartość oferty:
-
Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.
-
Ofertę należy przedstawić w następującej formie dwóch odrębnych wariantowych kosztorysów ofertowych.
-
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p. pkt. 1 oraz pkt. VI p. pkt. 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
Ocena ofert / kryterium wyboru
-
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
2. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego określonych kryteriów:
- cena 60%
- jakość 30%
- referencje 10%
3. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
-
Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
Kontakt z Zamawiającym
-
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Kamila Knitter – administrator nieruchomości, e-mail: kamila.knitter@pgm.slupsk.pl tel. 59 8487590 lub 8487585 w godzinach od 7.00 do 10.00 Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
-
Protesty i odwołania.
-
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
-
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
|