Słupsk, dnia 23 stycznia 2015 roku
OGŁOSZENIE
O ZAPYTANIU O CENĘ
AWiL 1/R5/26/2015
na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na naprawę stropu pomiędzy lokalem nr 9 a lokalem nr 7 w budynku przy ul. Wyspiańskiego 6, administrowanym przez Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 Spółki PGM przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Zamawiający:
PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działająca w imieniu i na rzecz wspólnoty mieszkaniowej „ Wyspiańskiego 6 ” zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o zapytaniu o cenę.
-
Przedmiot Zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na naprawę stropu pomiędzy lokalem nr 9 a lokalem nr 7 w budynku przy ul. Wyspiańskiego 6, administrowanym przez Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 Spółki PGM przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Oferta musi obejmować cenę wykonania niżej wymienionych prac:
- projekt budowlany
3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzgodnieniem z Zamawiającym.
III. Termin wykonania zamówienia: do 28 lutego 2015 r.
IV. Termin i miejsce składania ofert:
-
Termin składania ofert upływa w dniu 05 luty 2015 r. do godziny 11:00
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
„Oferta- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na naprawę stropu pomiędzy lokalem nr 9 a lokalem nr 7 w budynku przy ul. Wyspiańskiego 6 w Słupsku”
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych bądź wariantowych.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, weryfikację spełnienia powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego dokumentu.
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,weryfikację spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta
VI. Ocena Ofert:
-
Najniższa cena: cena 100%
VII. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku w dniu
05 luty 2015 r. o godz. 12:30 – pokój nr 7.
VIII. Kontakt z Zamawiającym
1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Aleksandra Betto –Administrator Nieruchomości, e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl, tel. 725 757 809, 059 8487586 w godzinach od 8.00 do 15.00 Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
IX. Protesty i odwołania.
-
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
-
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania wykonawcy bez obowiązku podania przyczyny.
|